napier - Reisverslag uit Auckland Island, Nieuw Zeeland van ingrid Beukers - WaarBenJij.nu napier - Reisverslag uit Auckland Island, Nieuw Zeeland van ingrid Beukers - WaarBenJij.nu

napier

Blijf op de hoogte en volg ingrid

18 November 2014 | Nieuw Zeeland, Auckland Island

Hoi hoi weer even een korte update van onze reis.
Gister met de jucy op pad geweest naar tongariro n park, heel erg mooi rit alleen heel erg slecht weer, veel regen. Hierdoor hebben we maar kort een stuk van de bergen kunnen zien. Wel erg mooi, door het slechte weer hebben we ook geen helo vlucht kunnen maken, het weer zou pas opklaren hier rond donderd, vrijdag, dus helaas ook geen krater meren.
Vandaag gereden via een hele mooie weg naar napier, hier vanmiddag een wijn estate bezocht en wijn geproefd en ja hier is het eindelijk t,shirt weer en korte broek.
Straks lekker uit eten, na veel zelf gekookd te hebben, gaat overigens prima.
Morgen naar wellington dus een lange rit voor de boeg.

Groetjes

• 18 November 2014 - 14:14

D.Beukers:

Hallo jongens
    Jammer dat het regende in de bergen en het park.,maar ja dat doet het daar nogal eens .Napier is leuk he ? Leuk de Art-Deco panden in de stad .en de mooie bomen in het parkje in het begin van de stad .Donderdag komt eindelijk de tuinman om te snoeien en verplaatsen van struiken en die wortelstronk eruit .Vandaag naar een douche-cabine wezen kijken ,bad eruit en cabine ervoor .Schijnt in 1 dag te kunnen zonder al te veel breken .we zien wel ,krijgen nog prijsopgave nadat ze hier zijn wezen kijken .
    Morgen goeie reis naar Wellington en daarna de overtocht ,ben benieuwd of je nog dieren ziet gedurende de overtocht .Groeten en een knuffel