queenstown - Reisverslag uit Auckland Island, Nieuw Zeeland van ingrid Beukers - WaarBenJij.nu queenstown - Reisverslag uit Auckland Island, Nieuw Zeeland van ingrid Beukers - WaarBenJij.nu

queenstown

Blijf op de hoogte en volg ingrid

27 November 2014 | Nieuw Zeeland, Auckland Island

Hoi hoi,
Na westport zijn we doorgereden naar de franz josef glacier via punekaiki een mooie maar zeer regenachtige dag. Aangekomen in franz josef glacier een reservering gedaan voor de volgende ochtend een helivlucht het weer zou goed zijn, maar de hele nacht regen en in de ochtend zag het er niet goed uit. En er werd rond 10 uur dan ook niet gevlogen. Doorgereden naar fox glacier en gaandeweg klaarde het iets op, hier weer navraag gedaan bij een ander kantoortje en hij wilde wel een 20 min vlucht doen zonder landing op de glacier maar redelijk zicht er stonden nog 2 mensen in de wacht die dit wel wilde en deze werden gebeld en na een hslf uurtje gingen we dan eindelijk onze eerste helivlucht maken. Ik zat voorin met de videocamera echt helemaal super wat een ervaring is dit zeg heel gaaf. Foto s volgen thuis hiervan zijn met andere camera gemaakt.
Hierna heel voldaan doorgereden naar wanaka. Een prachtige tocht langs meres bergen en het weer werd ook eindelijk beter.
Vandaag aangekomen in queenstown heel gezellig stadje aan een meer.
Morgen door naar te anau voor ons fjordenavontuur ben benieuwd.
Groetjes

• 27 November 2014 - 10:39

D.Beukers:

Goeiemorgen ,voor jullie welterusten
    Zo zie je maar weer ,de aanhouder wint ,prachtig he zo,n vlucht ,ben benieuwd naar de foto,s .Ja Queenstown is idd gezellig ,de tocht er naar toe is schitterend ,heb je de prachtige bomen gezien ? Hele grote varensachtige ,ik weet even niet de naam .Hopen dan maar dat de Milford-sound droog is ,daar hadden wij slecht weer .,groeten xxxx

• 27 November 2014 - 19:29

Lex:

Kicken zeg!!! Veel plezier verder nog

• 30 November 2014 - 09:37

Mariella:

Foto's zijn nu te zien hoor! Mooi.