taupo, matamata - Reisverslag uit Auckland Island, Nieuw Zeeland van ingrid Beukers - WaarBenJij.nu taupo, matamata - Reisverslag uit Auckland Island, Nieuw Zeeland van ingrid Beukers - WaarBenJij.nu

taupo, matamata

Blijf op de hoogte en volg ingrid

16 November 2014 | Nieuw Zeeland, Auckland Island

Hoi hoi,

Even weer een berichtje van ons vanuit lake taupo.
Gister via het land van frido en bilbo bangings gerden naar taupo. De trip was erg leuk je waande je echt in een hobbit avontuur. Hierna doorgereden naar taupo en met een supersnelle jetboat over de hukafalls gegaan. Heel erg gaaf.
Vandaag rustdag beetje wandelen en kijken.
Morgem plannen voor tongariro n park met de vulkanen en mount doom

Tot later weer

• 16 November 2014 - 12:19

D.beukers:

Goeiemiddag ,vanuit een nat en koud Nederland ,Hoe is het weer bij jullie ? Winderig waarschijnlijk ? Leuk de foto van Bilbo Ballings huisje ,enig .
    Ja ,Taupo en de Huka Falls zijn prachtig ,wij hebben er gewandeld ,
    Hoe bevalt het links rijden Arno ? Als je eenmaal op de weg zit gaat het prima he ,maar ,smorgens beginnen is weer even goed nadenken ,zeker bij een smalle inrit of uitrit .
    Gaat het koken lekker of toch uiteten ?
    En hoe zijn de campings ,Te Aroha leek me mooi ,ik heb het opgezocht op internet .
    Jongens ,nog fijne dagen en tot de volgende keer .Hier alles z,n gangetje ,Xxx

• 16 November 2014 - 18:37

Anneke:

Leuk hoor! Geniet ervan.

• 17 November 2014 - 06:42

Kim:

Hey! Grappig die Hobbit-huisjes...
    Hebben jullie een beetje goed weer? Wij hebben hier een nat weekend achter de rug, echt herfst-weer....
    Geniet ervan!