akaroa - Reisverslag uit Auckland Island, Nieuw Zeeland van ingrid Beukers - WaarBenJij.nu akaroa - Reisverslag uit Auckland Island, Nieuw Zeeland van ingrid Beukers - WaarBenJij.nu

akaroa

Blijf op de hoogte en volg ingrid

04 December 2014 | Nieuw Zeeland, Auckland Island

Hallo allemaal,

Nadat we de fjorden eergister achter ons hebben gelaten zijn we gerden nasr dunedin en het otago pensinsula, waar we 2 wildlife cruises hebben gedaan.
De eerste wss met een doort squads door mooi, ruig terrein rijden langs de kust, waar we weer een hele colonie zeehonden hebben gezien, ook heke kleintjes van een dag oud, geelogige pinguins een heel bijzondere soort.
Hierna even wat gegeten en bij zonsondergang het aan land komen van blue pinguins dit was echt heel leuk er kwamen er wel 200 binnen waggelend heel leuk.

Hierna doorgereden naar akarao, waar we nu zijn net onder christchurch.
Vandaag een dolfijnen trip gedaa met de hond sidny aan boord die de dolfijnen spotte en dan begon te piepen heel grappig. En ja hoor hectordolfijnen onder, links en rechts van de boot en nog zeehonden op de koop toe.

Morgen op pad voor ons allerlastste stukje new zeeland kaikoura en de walvissen spannend.

Groetjes

• 04 December 2014 - 08:56

Doortje:

Wauuuw wat gaaf dat jullie zoveel pinguïns hebben gezien!
    Groetjes Doortje

• 04 December 2014 - 09:29

D.Beukers:

Aan het einde van de trip komen de mooie dingen he,wat ontzettend leuk ,al die dieren ,vooral de pinguïns en zo veel .dus geen spijt van Ankaroa .En nog dolfijnen bovendien .Voor straks welterusten en morgen goeie reis naar de walvissen .en dan Christchurch en op huis aan .Groetjes en een dikke knuffel .

• 04 December 2014 - 10:53

Maartje:

Wat leuk dat jullie zo veel hebben gezien
    zo te horen zijn jullie lekker aan het genieten
    Gr Maartje

• 04 December 2014 - 12:48

Kim:

Wat gaaf om al die dieren te zien! Het is zo te lezen een hele mooie reis, kunnen jullie nog lang van nagenieten...
    Veel plezier nog de laatste dagen en alvast succes met de terugreis.
    Groetjes Kim

• 04 December 2014 - 19:40

Gerda :

Hoi Arno & Ingrid,

Met een wat achterstand heb ik ook de verhalen en de foto's gezien. Wat een super gave reis maken jullie weer zeg! Echt Cool!! Alweer een laatste stukje, time flies when you having fun :)

Geniet ervan, ben benieuwd naar de walvissen.

Dikke knuffels vanuit een Bere koud Holland....... brrrrrrr -2 maar voelt als -9
    Gerda xx

Reactie via mail van Han omdat ik de reactie anders niet kon plaatsen.