kaikoura - Reisverslag uit Auckland Island, Nieuw Zeeland van ingrid Beukers - WaarBenJij.nu kaikoura - Reisverslag uit Auckland Island, Nieuw Zeeland van ingrid Beukers - WaarBenJij.nu

kaikoura

Blijf op de hoogte en volg ingrid

06 December 2014 | Nieuw Zeeland, Auckland Island

Hallo vanuit onze laatste campingplek kaikoura.
Gister zijn we hier aangekomen en hebben toen gelijk een boottocht gereserveerd voor vandaag om 1215. Er werd goed weer voorspeld.
Dus lekker uitgeslapen in het zonnetje gezeten en 1200 naar de whalewatch daar aangekomen bleek de boottocht te zijn afgelast door ruwe zee wij dachten waar dan maar goed. Op de wacht voor 1500.
Nasr de helicopters gelopen en die gingen wel gewoon dus wij ingestapt voor een vlucht van een half uur. Opgestegen half uur in de lucht geen enkele whale helaas.
Weer terug aan land weer naar boten gelopen weer afgelast het zal toch niet waar zijn? Besloten naar de zeehonden te gaan die zich wel lieten zien.
Tja het zat niet mee vandaag, wel heerlijk weer en onze laatste lange avond afgesloten met een heerlijk diner met kreeft.

Hier op de caping nog een bekende tegen gekomen bijgekletst en zij haddenwel 3 walvissen gezien om 0715 heel vroeg en de helft van de boot was zeeziek, hierna werd niet meer gevaren.

Morgen rijden we naar christchurch om onze jucy in te leveren en maandag ochtend vroeg op het vliegtuig te stappen naar huis helaas.

Tot weer in ned.

• 06 December 2014 - 13:00

Doortje:

Ooooh wat jammer dat jullie ze gemist hebben. Wel gaaf dat jullie wéér een helicoptervlucht hebben meegemaakt!
    We wensen jullie alvast een hele goeie terugreis!!!!!!

• 06 December 2014 - 13:26

D.Beukers :

Wat jammer ,maar ja de andere dieren wel gezien .Ben benieuwd wat je in Christchurch nog van de aardbeving ziet ,Goeie vluchten terug en tot Bellens .Xxx

• 06 December 2014 - 15:24

Kim:

Jammer dat jullie de whales hebben gemist, maar zeeziek zijn is ook geen pretje...
    Times flies when you're having fun!! Goede terugreis alvast!