motueka abel tasman n park - Reisverslag uit Auckland Island, Nieuw Zeeland van ingrid Beukers - WaarBenJij.nu motueka abel tasman n park - Reisverslag uit Auckland Island, Nieuw Zeeland van ingrid Beukers - WaarBenJij.nu

motueka abel tasman n park

Blijf op de hoogte en volg ingrid

22 November 2014 | Nieuw Zeeland, Auckland Island

Hallo weer,

Vanaf napier zijn we in een lange, mooie rit gereden naar wellington. De volgende dag zijn we met de interislander naar het zuidereiland over gevaren een mooie overtocht met heel helder weer.
De volgende dag zijn we de m sounds in gegaan met de mailboot mee op pad, grappig helaas minder weer. Aan het einde vsn de tocht dolfijnen gezien.
Vandaag gereden naar motueka de basis van het abel tasman park.
Morgen gaan we hier wandelen en hopenlijk veel zien, eer wordt goed weer voorspeld.

• 22 November 2014 - 14:22

D.Beukers :

Hallo lieverds
    Jammer dat het weer wat minder is hier en daar ,maar ja dat is Nw-Zeeland ,heel anders dan Australië .Vincent heeft van de week de lamp opgehaald ,
    Zitten nu moe op de bank van de najaars verzamelbeurs ,tevreden met 2 aankopen .
    Jullie zijn nu op de helft van de reis ,,t mooie komt nog op het Zuidereiland ( vinden wij toch)

Dit was het voor nu ,fijne reis verder en tot horens ,Xxxx

• 22 November 2014 - 16:21

Maartje:

Hoi reizigers

Jammer van het weer, maar het zal jullie pret niet bederven.
    Door de verhalen waan ik me ook weer daar.
    Geniet lekker
    Gr maartje

• 23 November 2014 - 17:00

Doortje:

Ahh ik wil daar zijn!
    Gaaf dat het helder was bij de overtocht.
    Ben zo benieuwd wat jullie van het abel tasman park vinden! Zo bizar mooi
    X Doortje